Lidmaatschap

Het lidmaatschap is alleen toegankelijk voor bedrijven uit de industrie sector. Stichting VIA heeft geen geassocieerde leden of donateurs. Met uw lidmaatschap maakt u het mogelijk dat Stichting VIA zich kan blijven inzetten dat in de regelgeving over asbest en schadelijke vezels ook rekening wordt gehouden met de industriële aspecten. Tevens biedt het lidmaatschap u toegang tot verschillende overleggen en belangrijke informatie.

Toegang tot overleggen

Met het lidmaatschap heeft u toegang tot het plenair overleg dat 4 maal per jaar plaatsvindt. Daarnaast zijn er overleggen van de verschillende Ascert gremia, waaronder de Raad van Toezicht, het CCvD, Werkkamer Proces en SMA-rt Gebruikersraad, verschillende NEN commissies en interne werkgroepen van Stichting VIA om op basis van vakkennis bij te kunnen dragen aan de totstandkoming van certificatieschema’s en NEN-normen. Als VIA-lid is het mogelijk toe te treden tot één of meer werkgroepen.

Toegang tot belangrijke informatie

Het lidmaatschap geeft daarnaast toegang tot het afgesloten ledendeel van de website. Hier worden de verslagen van de verschillende werkgroepen gepubliceerd, alsmede belangrijke stukken en publicaties.

Contributie

De contributie bedraagt € 1.500,00 per jaar, exclusief 21% BTW.

Hoe wordt u lid?

Vul het aanmeldingsformulier in en mail dit retour aan het secretariaat naar:
[email protected]

U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een bevestiging van inschrijving, een inlognaam voor het ledendeel en vermelding op lijst van aangesloten bedrijven.