Inloggen

2e Plenaire overleg 2019

Geplaatst op 04 juni 2019

Op 4 juni heeft het 2e plenaire overleg plaatsgevonden te Zoetermeer. Buiten de vaste agenda punten, waarin de verschillende afgevaardigden hun verslag uitbrengen over de voortgang binnen de verschillende gremia ‘s, worden de leden ook geïnformeerd over en functie wijziging binnen het dagelijks bestuur.

Het penningmeesterschap wordt overgenomen door M. Sutmuller. Verder is J. Thijssen aangesteld als secretaris. Echter R. Van Dijk blijft belast met de daadwerkelijke uitvoering van het secretariaat. Deze wijziging is ook doorgevoerd bij de KvK.

De firma Battery Spray heeft, in opdracht van een van de leden, landelijke validaties, conform SCi 547, ingediend voor het verwijderen van stopbuspakkingen, afstandhouders en flenspakkingen met een asbestpercentage van > 60%. Na verwachting zal de beoordelingscommissie SCi 547, na de zomervakantie hierover een advies uitbrengen.

Terug naar de vorige pagina

Leden login

Heeft u geen account? Lees dan meer over het lidmaatschap.

Wachtwoord vergeten?