» Leden inloggen

lidmaatschap

Lidmaatschap en contributie

Met het lidmaatschap heeft u toegang tot het plenair overleg dat 4 maal per jaar plaatsvindt. Daarnaast zijn er overleggen van de verschillende Ascert gremia, waaronder de Raad van Toezicht, het CCvD, Werkkamer Proces en SMA-rt Gebruikersraad en interne werkgroepen van Stichting VIA om op basis van vakkennis  bij te kunnen dragen aan de totstandkoming van certificatieschema’s en NEN-normen. Als VIA-lid is het mogelijk toe te treden tot één of meer werkgroepen.

Het lidmaatschap geeft daarnaast toegang tot het ledendeel van de website. Hier worden de laatste actualiteiten, ontwikkelingen op wet- en regelgeving en verslagen van de verschillende werkgroepen gepubliceerd, alsmede belangrijke stukken en publicaties. Via het forum kunt u vragen stellen en actief deelnemen aan discussies.

De contributie bedraagt € 1.500,00 per jaar, exclusief 21% BTW.

Hoe wordt u lid ? Vul het bijgevoegde aanmeldingsformulier in en mail dit retour aan het secretariaat naar: info@stichting-via.nl

U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een bevestiging van inschrijving, een inlognaam voor het ledendeel en vermelding op lijst van aangesloten bedrijven.

Aanmeldingsformulier Stichting VIA 2015

vorige pagina